قهوه های گانودرما, مجله سلامتی, مکملهای درمانی

کمک به درمان بسیاری بیماری ها با قارچ شگفت انگیز گانودرما

کمک به درمان بسیاری بیماری ها با قارچ شگفت انگیز گانودرما

چقدر از قارچ گانودرما میدانید؟ میدانید برای  درمان چه بیماری هایی میتوان از این قارچ بهره برد؟

چه میشود اگر به شما بگوییم که محصولی گیاهی بنام قارچ گانودرما وجود دارد که هم بیخطر است و هم قدرتمند ، که هزاران سال است استفاده میشود،

قارچ گانودرما سیستم ایمنی بدن شما را قوی میکند،با سرطان مبارزه میکند،اضطراب خستگل و افسردگی را کاهش میدهد و در سلامت قلبتان به شما کمک میکند.و همچنین در کاهش قند خون شما و سم زدایی از بدنتان نقش بسیار مهمی اییفا میکند.و عامل موثری در سلامت دستگاه گوارش شما به حساب می آید.

 

محصولات قهوه گانودرما (مشاهده کنید)

رفع خستگی با قارچ گانودرما

این قارچ با عدم تعادل هورمونی بدنتان مبارزه میکند و به شما کمک میکند تا خواب شما را عمیق کند و همچنین کیفیت خوابتان را بهینه مینماید.این محصول اثرات حیرت انگیزی دارد که ما آنهارا با شما به اشتراک می گذاریم.
بسیاری از افراد از این محصول بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده استفاده میکنند و نوشیدن این محصول را برای شروع یک خواب مطلوب و عمیق انتخاب کرده اند.

فراوری قارچ گانودرما

با توجه به اینکه این قارچ مقداری بد مزه و کمی بد بو است ، در فراوری آن مقداری شیر،شکر و کاکائو به ان اضافه کرده اند که علاوه بر بهره برداری از خواص بی نظیر آن طعم لذیذی را برای شما به ارمغان می آورد.

اثرات قارچ گانودرما

همانطور که اشاره شد این محصول سیستم ایمنی بدن را قوی میکند، با سرطان مبارزه کرده و خستگی را از بین میبرد.
این قارچ حاوی ترکیبات قدرتمندی است که باعث از بین رفتن سموم بدن میشود.بعضی ها بعنوان آداپتوژن طبقه بندی می شوند.یعنی به ما کمک میکنند تا خود را با محیط و رویدادهای خارجی مانند تغییر آب و هوا سازگار کنیم .

این قارچ حاوی ترکیبات قدرتمندی است که میتواند سلامت بدن شما را بیمه کند.

درمان بیماری ها

مزیت دیگری که این قارچ برای بدن ما دارد این است که باعث بهبود بیماری های خود ایمنی مانند پسوریازیس،دیابت،ام اس،پیسی و … میشود.
این قارچ اکسیژن رسانی خون را افزایش میدهد بنابر این برای همه ورزشکاران بسیار مفید است.
این قارچ باعث بهبود عملکرد ریه میشودو میتواند در برابر آسم و برونشیت و ذات الریه شما را محافظت کرده و در صورتی که به این بیماری ها مبتلا هستید بعنوان مکملی برای تسریع در روند بهبودی به شما کمک میکند.
این قارچ میتواند ژن ها و گلبولهای سفید خون را که قسمت حیاتی خون است تحت تاثیر قرار دهد.مطالعات نشان داده اند که فعالیتهای گلبولهای سفیدی که بعنوان گلبولهای سفید کشنده از آنها یاد میشود، بعد از استفاده از این قارچ افزایش پیدا کرده است.

این گلبولها برای مقابله با عفونت ها و تومور ها و در نتیجه برای از بین بردن سرطان وجود دارد.محققان پی برده اند که این قارچ میتواند تعداد لنفوسیت ها و سپس این نوع گلبولهای سفید خون را افزایش دهد.
بیمارانی که از سرطان روده بزرگ رنج میبرندنیز میتوانند از این قارچ برای کمک به روند درمان خود بهره بگیرند.

آیا قارچ گانودرما برای افراد سالم هم مفید است؟

شواهد نشان داده اند که قارچ گانودرما میتواند به بدن سالم نیز کمک کند.با توجه به اینکه همه ما در طول روز با شرایط استرس زا و آلودگی های زیست محیطی مواجه هستیم، میتوانیم با قدرتمند کردن سیستم ایمنی بدنمان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنیم.
یک مطالعه بر روی 4000 بازمانده از سرطان پستان انجام شده است.این مطالعات نشان داده است که 59 در صد از این افراد در طول درمان خود از گانودرما استفاده کرده بودند.
در بررسی ها نشان داده شده است که این قارچ توانایی کاهش اندازه تومور های بزرگ را نیز دارد

سلامت قلب

یک مطالعه نشان داده است که گانودرما میتواند در طی سه ماه کلسترول خون را پایین بیاورد
در ایالات متحده آمریکا 25 در صد از افراد دارای گرفتگی عروق هستند. این گرفتگی عروق در نتیجه افزایش تری گلسیرید خون بوجود می آید.که به چاقی و دیابت نیز منجر میشود.همچنین مصرف الکل و رژیم غذایی نامناسب نیزبه آمار این مقداربالای چربی افزوده است
گانودرما منبع بزرگی از آنتی اکسیدان است. اصولا موادی که در طبیعت دارای آنتی اکسیدان هستند در علم پزشکی از اهمیت بسزایی برخوردارند.

آنتی اکسیدان ها مولکولهایی هستند که به جلوگیری از آسیب به سلولهای شما کمک میکنند.
یک مطالعه بر روی بیش از صد نفر مبتلا به نور استنی انجام شده است.مصرف گانودرما به مدت هشت هفته کاهش قابل توجه علائم این بیماری را داشته است و بعد از 4 هفته علائم خستگی را کاهش داده و کیفیت زندگی آنها بهبود یافته است حتی علائم اضطراب و افسردگی این بیماران بطور کلی مرتفع گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *