فروشگاه اینترنتی تیمچه نت ،ارائه دهنده با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی اصل.

معرفی فروشگاه اینترنتی تیمچه نت

فروشگاه اینترنتی تیمچه نت با ارائه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز و ادامه داده است و با عرضه بهترین و متنوع ترین کالاهای آرایشی و بهداشتی  سعی در جلب رضایت شما مشتریان و همنوعان عزیز دارد.

فروشگاه آنلاین تیمچه نت با  ارائه با کیفیت ترین محصولات  تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما هم میهنان به کار بسته و با  تعهد بر سه اصل (ارسال سریع)،(تضمین مناسبترین قیمت) و (تضمین اصالت کالا) سعی در گسترش دایره فعالیتهای خود نیز خواهد داشت.

این شرکت ،عرضه کننده انواع لوازم آرایشی جهت آرایش صورت، چشم،لب،ابرو ،مو ،بدن و ناخن و همچنین محصولات بهداشتی شامل کرمهای مرطوب کننده ،نرم کننده و کرمهای حفاظت پوست، شامپوهای مو و بدن ، سرمها،تونیکها و لوسیون های مو و پوست و دیگر محصولات و لوازم است .

فروشگاه اینترنتی تیمچه نت، جهت تسریع در عملیات پرداخت و خرید سریع و در نتیجه رضایت مشتریان خود، درگاه های پرداخت متعددی را فعال کرده است تا در هر زمان و مکان  و با هر کیفیت اینترنت ،خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را میسر سازد.

 با توجه به اینکه دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی تیمچه نت در شیراز واقع است، سفارش های شیراز را در همان روز خرید یا نهایتا در فاصله 24 ساعت تحویل داده و سفارش شهرستان را بوسیله پست پیشتاز یا تیپاکس در سریعترین زمان ممکن ارسال میکند.